Princess Ditto

Princess Ditto

Sunday, March 8, 2009

It's only time.

Einstein’s lock

It's that time again. While my hubby absolutely hates this one, I kinda like it, I get more done.

As I'm sure you all know I have way too many animals. Animals don't live by the clock, they go off of the daylight, well mine do anyway.

For the past 3 weeks I have been in tears first thing in the morning. You see my asshole black cat would come tearing ass across the bed around 4:30 AM, across Buddha, who in turn tears around the house with his little dog tags clanging together like the fucking liberty bell, while he chases asshole. Two weeks ago I started sleeping with a squirt bottle...I am deadly at 20 feet. Asshole hates water.

Today I figured it out...it was time for assholes breakfast...it's starting to get light out and all of the animals (not just asshole) think it's time to eat. So the animals have me trained already. He wasn't being an asshole after all...he was helping me train to get up an hour earlier. Now if I could just sick them all on the hubby my life will be awesome.

Hubby makes such a big deal out of this time change. He asks 40 times a day "What time is it? In old time?"

By May I want to hurt him.

I hope all of you working stiffs do ok in the morning.

7 comments:

Rhonda said...

Sigh. All my clocks are wrong, and I haven't got a clue what time it is.

Sooo...

What time is it? In old time? And so, in new time, it would be .... what time again? lol

Megryansmom said...

Yeah great! I lost an hour this am, was so tired I took a little nap which ended up being TWO more hours, so in total I lost THREE hours today. I won't be tired a t bedtime and I'll lay awake all night, making me tired tomorrow. It's a vicious circle, perhaps some kind of terrorist plot!!

Mrs Parks said...

I have NO idea what time it is.
Does anyone ever really know what time it is?
My computer says one thing and my t.v says another.
I think it's time to eat.

Buddha's Place said...

OMG Rhonda! Did my hubby put you up to that? That sounded just like him!

MRM...go to bed..it'll be ok in about 3 months.

Mrs Parks, I beat you to it, I am eating muh whahahahahaha

Ronda's Rants said...

My Hubby and I have the same conversation all day!!!! We ask the time and then...we ask before or after the clock was set ahead!
All day long! It has been such a long day!

asthmagirl said...

Maddie got me up at 5:30 (old time) and I've made myself stay up late. Hoping for sleep.

Cassie also thinks she's large and in charge when it comes to Bad Girl, our indoor cat. Someday that cat is going to turn around and nail her. Then I'll have to kill the cat. But Cassie will have SO deserved it.

What's in California where you're going?

jill jill bo bill said...

That is too damn funny! I hear that same line from my kids.